уторак, 1. децембар 2015.

Mekane štrudlice




Ovaj recept sam pronašla pre par dana u novinama i odlučila da isprobam.Prave se sa mašću, pa pošto je zimsko vreme, a i kažu kako je mast mnogo zdravija od ulja, morala sam da napravim.Pošto smo svi veoma zadovoljni ukusom praviću ih često sigurno.Dodatni plus je i to što testo ne mora da narasta, a vreme pripreme je veoma kratko.Ja sam malo izmenila originalni recept,tj. merila sam" od oka", napisaću vam i jedno i drugo.

Potrebno je:
  • 600 gr. brašna (ja sam sipala 3,5 šolje od 200 ml.,one za čaj)
  • 1 prašak za pecivo
  • 200 ml. kisele pavlake (ja sam stavila 1 čašu,ona ima 180ml.)
  • 200 gr. masti (ja sam stavila 6 kašika punih, onako kako zahvatite)
  • 100 gr. šećera (po originalnom receptu šećer ne ide). Po mom mišljenju je bolje staviti jer je bez testo bezukusno
Još je potrebno:
  • Džem ili pekmez po zelji
  • šećer u prahu za posipanje



U posudu sipati brašno i prašak za pecivo, dodati šećer, mast i pavlaka, pa sve lepo sjediniti da dobijete glatko testo koje se ne lepi. Razviti odmah koru debljine 1/2 cm. Iseći je na kvadrate željene veličine, na sredinu svakog kvadratića staviti džem pa preklopiti na pola, da dobijete štrudlicu. Poredjati u pleh obložen papirom za pečenje, a može i bez papira, ne treba podmazivati pleh.




Peći na 200 stepeni 10-ak minuta, pa smanjiti na 180 još nekih 10-15 minuta, u zavisnosti od rerne.Treba da porumene, ali pazite da se ne prepeku.Ne brinite ako su mekane odozgo kada ih izvadite iz rerne, kada se ohlade biće taman kako treba. Odlični su, mekani, prosto se tope u ustima.A ukus, fantastičan.



                                                       Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар